Linux σε Sony Vaio VGN CR11s

Blekos ilias ilias at blekos.com
Fri Nov 9 21:16:46 EET 2007

On Friday 09 November 2007 19:30:01 Thanos wrote:

> Μπορεί και να κατάλαβα λάθος, οπότε αν θέλεις εξήγησε για πια ακριβώς
> λίστα μιλάς ή τι ακριβώς ψάχνεις για το laptop σου. Έχει κάποια
> ιδιαιτερότητα για την οποία έχεις διαβάσει κάτι;

Θα συμφωνήσω, άναλογα με το τι ψάχνεις.
Εν πάσει περιπτώσει:
Είχα Sony Vaio FSB  dual boot. Win Xp/ Kubuntu
Έχω Sony Vaio VGN-sz3xp/c dual boot. Win Xp/ Kubuntu 7.10
Να έχεις υπόψη σου ότι: 1. ο  driver που είχε βγεί για την κάμερα έπαιζε μόνο
σε 7.04
2. Το fingerprint recognition δεν παίζει.
3. Έχω ένα κουμπάκι που μου επιτρέπει να μην χρησιμοποιώ την Nvidia για
μεγαλύτερα διάρκεια μπαταρίας. Κάπου  είχα βρει ένα τουτόριαλ, αλλά επείδη
είμαι νιουμπι δεν το έχω προσπαθήσει.

Επίσης να έχεις υπόψη σου ότι αρκετές διανομές έχουν live cd.