Linux σε Sony Vaio VGN CR11s

Thanos pampo at freemail.gr
Fri Nov 9 19:30:01 EET 2007

On 2007-11-09 19:14, Christos wrote:
> Θέλω να φορτώσω μια διανομή Linux σε ένα Sony Vaio VGN CR11s.
>
> Βρήκα μια ολόκληρη λίστα με διαφορετικές εκδόσεις ΑΛΛΑ ΤΙΠΟΤΑ για Sony
> Vaio του συγκεκριμένου τύπου (VGN CR11s δηλαδή).

Από πότε οι διανομές είναι laptop specific; Όποια διανομή (και *όχι*
έκδοση) και να διαλέξεις πιστεύω θα δουλέψει. Απλά οι διαφορές ίσως
εστιάζονται στους αυτοματισμούς που έχει η καθεμιά για να αναγνωρίζει
αυτόματα συσκευές.

Μπορεί και να κατάλαβα λάθος, οπότε αν θέλεις εξήγησε για πια ακριβώς
λίστα μιλάς ή τι ακριβώς ψάχνεις για το laptop σου. Έχει κάποια
ιδιαιτερότητα για την οποία έχεις διαβάσει κάτι;