Ασυμβατότητα Vista Linux

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Fri Nov 9 19:24:31 EET 2007

On 2007-11-09 19:06, Christos <chris73 at otenet.gr> wrote:
> Η ασυμβατότητα μεταξύ Vista και Linux πως επιλύεται;

Δέρνοντας τους Vista users, μέχρι να βάλουν Linux.

> Μου απέστειλαν ένα αρχείο .eml, για παράδειγμα, το οποίο δεν μπορώ να
> ανοίξω με τον κλασικό τρόπο.

Αυτό που σου έστειλαν είναι ένα "email file" από Outlook.  Μπορεί να το
ανοίξει σωστά το Thunderbird, αλλά από την άλλη μπορεί και όχι.

Η λύση εδώ είναι να προσπαθήσεις κάπως να το ανοίξεις κι αν δε
μπορέσεις, να απαντήσεις στον τύπο που σου έστειλε attachment σε
Windows-specific format με κάτι σαν: