Ασυμβατότητα Vista Linux

Thanos pampo at freemail.gr
Fri Nov 9 19:24:16 EET 2007

On 2007-11-09 19:06, Christos wrote:
> Η ασυμβατότητα μεταξύ Vista και Linux πως επιλύεται;
> Μου απέστειλαν ένα αρχείο .eml, για παράδειγμα, το οποίο δεν μπορώ να
> ανοίξω με τον κλασικό τρόπο.

Το πρόβλημα που αναφέρεις δεν έχει καμιά σχέση με τα Vista και το Linux!
Είναι καθαρά θέμα mail client.

Αρχικά δοκίμασε το 'View \ Display attachments inline' στο κεντρικό
παράθυρο του ΤΒ. Εναλλακτικά, δεξί κλίκ στο συνημμένο και 'Open' λογικά
θα το ανοίξει με τον ΤΒ σε νέο παράθυρο. Επίσης μπορείς να αποθηκεύσεις
το συνημμένο 'eml' κάπου στο σκληρό και να το ανοίξεις με ένα απλό
επεξεργαστή κειμένου.