ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ

Xristos Nikolareas nikolareas at hol.gr
Sat Sep 22 16:44:37 EEST 2007

Στις 22-09-2007, ημέρα Σαβ, και ώρα 14:59 +0300, ο/η Thanos έγραψε:
> On 2007-09-22 13:32, Xristos Nikolareas wrote:
> [...]
>
> Μιας και ασχολείσαι με το "άθλημα" ίσως σ' ενδιαφέρει το Ubuntu Studio.
> Είναι μια ειδικευμένη έκδοση του Ubuntu που περιέχει εφαρμογές που
> σχετίζονται με την επεξεργασία βίντεο και ήχου. Έτσι θα δεις και τι
> άλλες εφαρμογές υπάρχουν διαθέσιμες.
>
> Μπορείς να περάσεις από το Ubuntu στο Ubuntu Studio (*χωρίς* να κάνεις
> από την αρχή εγκατάσταση) ακολουθώντας τις οδηγίες της παρακάτω σελίδας.
>
> https://help.ubuntu.com/community/UbuntuStudio/UpgradingFromFeisty

> [...]

το ειχα από την πρώτη μέρα που βγήκε. Αν έχω καταλάβει σωστά (γιατί οι
ονομασίες των προγραμμάτων που έχει δεν είναι αντίστοιχες των εμπορικών
για να καταλαβαίνω καλύτερα), τόσο το UbuntuStudio όσο και οι
περισσότερες διανομές είναι προσανατολισμένες περισσότερο στον ήχο και
λιγότερο στην εικόνα. Studio 64, UbuntuStudio, Musix κλπ. Η μόνη καθαρή
διανομή για Video είναι η Video Linux, που δεν μπαίνει όμως στο μηχάνημά
μου γιατί είπαμε ότι η μητρική που έχω είναι η Intel DP965LT και δεν
μπορώ να εγκαταστήσω όλες τις διανομές παρά μόνο, Ubuntu και SuSE