ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ

Thanos pampo at freemail.gr
Sat Sep 22 14:32:07 EEST 2007

On 2007-09-22 11:41, Xristos Nikolareas wrote:
[...]
> ΤΟ άλλο μου πρόβλημα είναι το: υπάρχουν κάποιες εντολές που
> προτείνουν για τα προγράμματα οι κατασκευαστές και το πρόβλημά μου
> πάλι είναι ότι δεν καταλαβαίνω τι να γράψω και που. Δηλαδή στην μπάρα
>  εντολών στις εφαρμογές υπάρχουν 3 κονσόλες. (Εφαρμογές, Βοηθήματα,
> 1)Multilingual Terminal και 2)Τερματικό. Και σαν να μην έφτανε αυτό
> υπάρχει ακόμη ένα στο Εφαρμογές, Εργαλεία συστήματος, Κονσόλα).
> Ευχαριστώ και πάλι για την υπομονή σας.

Το τερματικό ή termianl στο οποίο αναφερόμαστε είναι κάτι αντίστοιχο του
"command prompt" των Windows.

Εκτός από το 'Multilingual Terminal' το οποίο δεν γνωρίζω σε τι
διαφοροποιείται, όλα τα άλλα θεωρώ πως είναι το ίδιο πράγμα, δηλαδή το
gnome-terminal. Απλά υπάρχει τρόπο εκκίνησής του απο πολλά "σημεία".
Λογικά υπάρχει και ένα εικονίδιο (μια οθόνη με μαύρο background) στην
γραμμή εργασιών. Όταν λοιπόν λέμε "δώσε την 'x -options' εντολή"
ανοίγεις το τερματικό και απλά γράφεις την εντολή που αναφέρουμε
πατόντας enter στην συνέχεια.