ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ

Xristos Nikolareas nikolareas at hol.gr
Sat Sep 22 11:41:51 EEST 2007

Στις 18-09-2007, ημέρα Τρι, και ώρα 23:07 +0300, ο/η Alex Theotokatos
έγραψε:
> Giati kaneis thn zoi soy diskoli kai den psaxneis kai ligo sto google?
> search for 'download cirelerra for ubuntu' ???
>
> Gia rigke mia matia:
> http://www.kiberpipa.org/~gandalf/ubuntu/README
>
> Os pros to kdelive einai akoma sta prota vimata kai tha vgei sto 7.10
> alla an theleis na to egkatastiseis (me diko soy risko) oriste...
> http://packages.ubuntu.com/gutsy/graphics/kdenlive

	Κατ' αρχάς θα ήθελα να ευχαριστήσω για την άμεση ανταπόκριση Η
ανταπόκριση αυτή είναι ίσως και ο μόνος λόγος που με κάνει να εξακολουθώ
να το προσπαθώ με τα Linux γενικότερα, γιατί ουσιαστικά έχω
απογοητευτεί. Τόσο πολύ είχα θυμώσει τελευταία που έκανα φορματ στο
Φορητό και έβγαλα το PCLinuxOS. Στο παραπέντε είμαι να βγάλω το Ubuntu
από παντού. Τέλος πάντων δεν μου αρέσει να γκρινιάζω συνέχεια και θα
προχωρήσω στα ερωτήματα.
	Δεν θέλω να κάνω την ζωή μου δύσκολη και σίγουρα έχω ψάξει πολύ στο
google. Το cinelerra το έχω ήδη εγκαταστήσει αλλά μου βγάζει κάθε φορά
που το ανοίγω ένα error. Το έχω αναφέρει και παλαιότερα. Το σφάλμα αυτό
δεν έχει λυθεί. Κατέβασα και τύπωσα όλο το Εγχειρίδιο χρήσης αλλά όσο
και άν προσπάθησα να κάνω τις ρυθμίσεις δεν τα κατάφερα. Έτσι αποφάσισα
να εγκαταστήσω το Kdenlive.
	Από το σημείο αυτό ξεκινάει ο άλλος γολγοθάς. Το ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΟΥ βασικά
είναι ότι όσο και αν διαβάζω τελικά δεν μπορώ να καταλάβω τίποτα. (Τα
αγγλικά μου χωρίς να είναι κακά δεν είναι και τα καλύτερα. Ωστόσο εκείνο
που με δυσκολεύει είναι οι έννοιες τις οποίες δεν γνωρίζω και ως εκ
τούτου δεν μπορώ να αφομοιώσω. Στα Windows όσο και αν σας κάνει
κατάπληξη το γεγονός ότι οι έννοιες είναι πιο οικίες τα έκαναν
φιλικότερα στο χρήστη. Δεν θα επεκταθώ περισσότερο αλλά νομίζω ότι είναι
κατανοητό). Άνοιξα την σελίδα που μου έστειλε ο Αλέξανδρος και άρχισα
την εγκατάσταση. Εκτός ότι είναι άπειρα τα προς εγκατάσταση αντικείμενα
και μερικά από αυτά έβγαλαν προβλήματα, άλλα δεν μπόρεσα εγκαταστήσω,
Τελικά ΤΟ Kdenlive ΔΕΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΘΗΚΕ!!!
	ΤΟ άλλο μου πρόβλημα είναι το:  υπάρχουν κάποιες εντολές που προτείνουν
για τα προγράμματα οι κατασκευαστές και το πρόβλημά μου πάλι είναι ότι
δεν καταλαβαίνω τι να γράψω και που. Δηλαδή στην μπάρα εντολών στις
εφαρμογές υπάρχουν 3 κονσόλες. (Εφαρμογές, Βοηθήματα, 1)Multilingual
Terminal και 2)Τερματικό. Και σαν να μην έφτανε αυτό υπάρχει ακόμη ένα
στο Εφαρμογές, Εργαλεία συστήματος, Κονσόλα). Ευχαριστώ και πάλι για την
υπομονή σας.