ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ

Thanos pampo at freemail.gr
Sat Sep 22 14:22:19 EEST 2007

On 2007-09-22 13:32, Xristos Nikolareas wrote:
> Στις 19-09-2007, ημέρα Τετ, και ώρα 12:30 +0300, ο/η Thanos έγραψε:
[...]
> Το έχω ήδη κάνει άν εννοείς το Σύστημα, Διαχείριση Συστήματος, Πηγές
> λογισμικού, Λογισμικό τρίτων. Εγκατέστησα το πρόγραμμα αλλά το πρόβλημα
> δεν λύθηκε.

Ναι αυτό εννοώ. Τις πηγές λογισμικού.

> void MWindow::init_shm0:WARNIG:/proc/sys/kernel/shmmax is0x2000000,
> which is too low.
> Before running Cinelerra do the following as root
> echo "0x7fffffff" >/proc/sys/kernel/shmmax
>
> και έτσι επειδή δεν δουλεύει καλά και δεν μπορώ να το λύσω προσπάθησα να
> εγκαταστήσω το Kdenlive

Επειδή αυτά που ρωτάς θέλουν χρόνο για να απαντηθούν, ίσως μπορέσουμε να
βγάλουμε μια άκρη με το cinelerra. Σε παρακαλώ διόρθωσε με όπου κάνω λάθος.

Έχεις εγκατεστημένο το cinelerra και κάθε φορά που το τρέχεις σου βγάζει
το παρακάτω μήνυμα:

	void MWindow::init_shm0:WARNIG:/proc/sys/kernel/shmmax
	is0x2000000, which is too low.

Σωστά;

Δίνεις με sudo ή ως root το

	echo "0x7fffffff" > /proc/sys/kernel/shmmax

και στη συνέχεια το πρόγραμμα δουλεύει μια χαρά, σωστά;

Αν ναι, τότε η ρύθμιση που κάνεις είναι σωστή αλλά προσωρινή δηλαδή έχει
ισχύ μόνο για το τρέχον session και όταν επανεκκινείς το σύστημα αυτή
χάνεται. Συμπέρασμα, το μόνο που χρειάζεσαι είναι να πεις στο Ubuntu να
κάνει αυτή την ρύθμιση κατά την εκκίνηση του συστήματος. Είμαι 99.9%
βέβαιος πως αυτή η εντολή που δίνεις μπορεί να προστεθεί σε κάποιο
αρχείο παραμέτρων και να γίνεται η ρύθμιση κατά την εκκίνηση. Το θέμα
είναι πως δεν γνωρίζω σε ποιο αρχείο θα πρέπει να προστεθεί! Κάποιος
άλλος όμως σίγουρα θα ξέρει οπότε ανέμενε για απάντηση.

Αν έχω καταλάβει κάπου λάθος διόρθωσε με λεπτομέρειες.