[2nd-time]: Iceweasel: Segmentation Fault

Alexandros Kosiaris alex at noc.ntua.gr
Mon Sep 17 09:38:45 EEST 2007

excellent wrote:
> Να τολμήσω να σας ξανά-ζητήσω βοήθεια;
Γιατί ; πιστεύεις ότι για κάποιο λόγο δεν λάβαμε. Απλά δεν έχουμε
απαντήσει λόγο σ/κ και εκλογών.

Πάμε τώρα στα ενδιαφέροντα.

Τι λειτουργικό έχεις; Μαντεύω ότι έχεις debian και ο browser είναι ο
iceweasel. Εχω και εγώ debian stable και δεν αντιμετωπίζω το πρόβλημα,
άρα περιέγραψε ακριβώς πως το αναπαράγεις. Τέλος επειδή όπως όλα
δείχνουν έχεις ήδη βρεί το πρόβλημα και εάν όπως υποψιάζομαι από αυτά
που λες είναι bug στην pango library, ίσως κάποιο downgrade σε
προηγούμενη έκδοση ή upgrade σε επόμενη να βοηθήσει.

--
Alexandros Kosiaris 	Network Management Center , NTUA
e-mail : alex at noc.ntua.gr
Public Key Fingerprint :
D6B1 0634 BE65 719C 6C95  7492 8201 4B46 C478 F074