[2nd-time]: Iceweasel: Segmentation Fault

Thanos pampo at freemail.gr
Mon Sep 17 08:30:11 EEST 2007

On Sat, 2007-09-15 at 21:00 +0300, excellent wrote:
> Καλησπέρα σας,
> Μερικές φορές ανοίγοντας ορισμένες ιστοσελίδες ο περιηγητής κλείνει
> αυτομάτως. Έψαξα και βρήκα στο διαδίκτυο ότι δεν είμαι το μόνο "θύμα".
> Παράδειγμα με ιστοσελίδα που κλείνει:
> http://www.debian.org/distrib/packages .

Κανένα πρόβλημα σ' εμένα με Iceweasel (Debian-2.0.0.6-0etch1+lenny1) και
Debian testing. Κάποιες άλλες σελίδες που έχεις το πρόβλημα;

> Οι ιστοσελίδες αυτές δεν κλείνουν όταν αλλάζω την κωδικοποίηση
> (encoding) σε Greek ISO/Windows.

Αυτό μου φαίνεται κάπως περίεργο. Η κωδικοποίηση της συγκεκριμένης
σελίδας είναι iso-8859-7.

> Η λύση που βρήκα σε ένα site είναι να προσθέσω την γραμμή: "export
> MOZ_DISABLE_PANGO=1" στο αρχείο: "/etc/iceweasel/iceweaselrc", όμως έτσι
> παραμορφώνονται ολίγον τι οι γραμματοσειρές όλων των ιστοσελίδων. Καμία
> άλλη λύση;

Μήπως υπάρχει κάποιο πρόβλημα με τις default γραμματοσειρές που έχεις
ορίσει;

Επεξεργασία \ Προτιμήσεις \ Περιεχόμενο

Ποια γραμματοσειρά έχεις ως προεπιλεγμένη και τι έχεις ορίσει στο 'Για
προχωρημένους';