Katestrammena arxeia tou Ktorrent. Den mporw na diorthwsw logo epanegatastashs...

Stathis diamond_gr at freemail.gr
Sat Sep 15 10:34:32 EEST 2007

Alex Theotokatos wrote:
> On 9/15/07, Stathis <diamond_gr at freemail.gr> wrote:
>

>>  Dusthxws to exw sbhsei. Meta apo ola auta, ebala ek neou to Kubuntu
>> (allwste den eixa proxwrhsei polu me programmata klp).
>>
>>  Esteila ena mail me to fsck omws. Mhpws dior8wsa kati me authn thn
>> diadikasia? Mhpws o diskos einai xalasmenos telika pali?
>>  O prohgoumenos diskos me ta windows, ekane epanekinhseis kai den mprouse na
>> anoi3ei. Eswsa 3 apo ta 4 partitions kai ebala kubuntu kai leitourghse. Omws
>> eixa thn ennoia tou oti einai xtuphmenos kai na ton dwsw pisw. Etsi mou
>> dwsane antikatastash kati neo , kalutero kai grhgorotero (fantazomai).
>>
>>  Filoi mou lene mhpws ftaiei kai to trofodotiko (350W). Genika to susthma
>> mou einai:
>>  Intel sta 3GHz
>>  1GB mnhmh
>>  GForce nVidia 128MB
>>  modem (nomizw Intel 535 or 545 einai. Otan ftasw se ekeino to shmeio
>> egatastashs, 8a sas pw)
>>  2 DVD-R NEC
>>  to ADSL to exw se ethernet
>>  Se USB paei to mouse kai mia kamera.
>>  Epishs se ena USB paei kai to UPS
>>  Peristasiaka bazw ena e3wteriko disko, to kinhto mou kai thn psifiakh.
>>

>>  Yparxei periptwsh na exei xalasei pali o diskos logo aneparkous reumatos?
>> Mhpws na parw kai neo trofodotiko?
>>

> Pio einai to provlima soy tora? Ekanes reinstall to Kubuntu kai soy kolaei?
>
> Mporeis na testareis to trofodotiko soy, allazontas to kalodio paroxis
> toy skliroy (provlimatikoy) me mia alli 'grammi' poy ksereis pos den
> exei provlima, p.x. stin idia grammi me to proto dvd rom... Ekei tha
> fanei an exei provlima to trofodotiko soy...
> An kai den nomizo na exei provlima afoy vriskei ta ypoloipa partitions...
>
> Mporeis na mas peis poy kalas? mias kai ekanes reinstall???
> Logika to Kubuntu tha prepei na ekane apo tin arxi format se ext3 to
> partition soy kai na diorthose o,ti lathos...

Ekei pou kollaw twra einai oti meta to reinstall tou kubuntu, ebgale
maurh o8onh kai ekane fsck mono tou. Den thn oloklhrwse kai ebgale to
parakatw:

/dev/sda1 contains a file system with errors, check forced
/dev/sda1: Deleted inode 6242329 has zero dtime. FIXED
/dev/sda1: Inodes that were part of corrupted orphan linked list found.
/dev/sda1: UNEXPECTED INCOSISTENCY; RUN fsck MANUALLY (ie, without -a or
-p options)

fsck died with exit status 4

* An automatic file system check *fsck( of root file system failed. A
manual fsck must be performed, then the system restarted. The fsck
should be performed in maintenance mode with the root filesystem mounted
in read-only mode.

* The root filesystem is currently mounted in read-only mode. A
maintenance shell will now be started. After performing system
maintenance, press CONTROL-D to terminate the maintenance shell and
restart the system. Give root password for maintenance (or type
CONTROL-D to continue):_

Loipon ebala to password kai mphka sto root. Ekana to  fsck kai arxise
ta tests. Mou ebgale ta e3hs la8h:

Pass 1
6242358

Pass5
Inode bitmap differences -6242358
Free inodes count wrong for group #381 (16337, counted=16338)
Free.......  (9306608, counted=9306609)

Ti shmainei auto? Problhma temp pou dior8w8hke? Pws sumbainei auto afou htan ek neou h egatastash?
Problhma monimo?  Pws pali sumbainei auto afou o diskos htan neos?

Sorry pou epimenw. Eimai kammenos me ton disko (afou htan xalasmenos o palios kai mou dwsane neo) kai epishs polu neos sto Linux kai den katalabainw auta pou mou bgazei.
Euxaristw.
Stathis