Katestrammena arxeia tou Ktorrent. Den mporw na diorthwsw logo epanegatastashs...

Alex Theotokatos beep2alex at gmail.com
Sat Sep 15 08:17:03 EEST 2007

On 9/15/07, Stathis <diamond_gr at freemail.gr> wrote:

>  Dusthxws to exw sbhsei. Meta apo ola auta, ebala ek neou to Kubuntu
> (allwste den eixa proxwrhsei polu me programmata klp).
>
>  Esteila ena mail me to fsck omws. Mhpws dior8wsa kati me authn thn
> diadikasia? Mhpws o diskos einai xalasmenos telika pali?
>  O prohgoumenos diskos me ta windows, ekane epanekinhseis kai den mprouse na
> anoi3ei. Eswsa 3 apo ta 4 partitions kai ebala kubuntu kai leitourghse. Omws
> eixa thn ennoia tou oti einai xtuphmenos kai na ton dwsw pisw. Etsi mou
> dwsane antikatastash kati neo , kalutero kai grhgorotero (fantazomai).

> [...]

Pio einai to provlima soy tora? Ekanes reinstall to Kubuntu kai soy kolaei?

Mporeis na testareis to trofodotiko soy, allazontas to kalodio paroxis
toy skliroy (provlimatikoy) me mia alli 'grammi' poy ksereis pos den
exei provlima, p.x. stin idia grammi me to proto dvd rom... Ekei tha
fanei an exei provlima to trofodotiko soy...
An kai den nomizo na exei provlima afoy vriskei ta ypoloipa partitions...

Mporeis na mas peis poy kalas? mias kai ekanes reinstall???
Logika to Kubuntu tha prepei na ekane apo tin arxi format se ext3 to
partition soy kai na diorthose o,ti lathos...