αδυναμία πρόσβασης σε sites από Linux

Thanos pampo at freemail.gr
Fri Aug 31 14:46:01 EEST 2007

On 2007-08-31 12:33, Thanos wrote:
> Χαίρεται!
>
> Το πρόβλημα το έχω αρκετό καιρό αλλά όλο ανέβαλα την "αναφορά" του στην
> λίστα με το σκεπτικό "ιδέα σου θα είναι Θάνο..." ή "μα δεν μπορεί..."
> και άλλα τέτοια.
>
> Έχω παρατηρήσει όμως το εξής πρόβλημα. Οι ιστοσελίδες του ΤΕΕ
> [http://www.tee.gr] (σε ποσοστό 100% των προσπαθειών) και του ΟΠΑΠ
> [http://www.opap.gr] (σε τουλάχιστο 80% των προσπαθειών) δεν είναι
> προσβάσιμες από υπολογιστή που τρέχει Linux. Ο browser

Τελικά ίσως να έχει δίκιο ο Δημήτρης πως κάτι παίζει με τους DNS. Βρήκα
το παρακάτω και γίνεται και αναφορά στις σελίδες που ανέφερα.

http://www.debian.gr/node/468#comment-951

Οι αλλαγές που κάνω στο /etc/resolv.conf απαιτούν επανεκίνηση του
συστήματος ή ενεργοποιούνται αμέσως; Αν χρησιμοποιήσω 'ifdown' και
'ifup' θα ενημερωθεί το σύστημα;