αδυναμία πρόσβασης σε sites από Linux

Theodore J. Soldatos bafh at hellug.gr
Fri Aug 31 13:39:53 EEST 2007

Thanos wrote:
> Χαίρεται!
>
> Το πρόβλημα το έχω αρκετό καιρό αλλά όλο ανέβαλα την "αναφορά" του στην
> λίστα με το σκεπτικό "ιδέα σου θα είναι Θάνο..." ή "μα δεν μπορεί..."
> και άλλα τέτοια.
>
> Έχω παρατηρήσει όμως το εξής πρόβλημα. Οι ιστοσελίδες του ΤΕΕ
> [http://www.tee.gr] (σε ποσοστό 100% των προσπαθειών) και του ΟΠΑΠ
> [http://www.opap.gr] (σε τουλάχιστο 80% των προσπαθειών) δεν είναι
> προσβάσιμες από υπολογιστή που τρέχει Linux. Ο browser
> (Firefox/Iceweasel, Konqueror και Nautilus) δίνουν λήξη προθεσμίας
> [...]

Κάποιο πρόβλημα υπάρχει, αλλά δεν έχει σχέση με linux ή firefox. Δεν θα μπω σε
λεπτομέρειες, αλλά είχα τρεις διαφορετικές συμπεριφορές σε τρεις διαφορετικούς
συνδυασμούς proxy/firewall/provider. Κάθε ένα από τα site φόρτωσε κανονικά σε
τουλάχιστον έναν από τους συνδυασμούς, από το ίδιο Slackware 12 με Firefox
2.0.0.6. :-) Μάλλον για πρόβλημα routing μου φαίνεται.

Θ.

--