No subject

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Sat Aug 4 20:11:44 EEST 2007

On 2007-07-31 23:30, d1971 at freemail.gr wrote:

> Έχω στήσει το linux σε διαφορετικό δίσκο απο αυτόν με τα win.

Εντάξει.

> Το μηχάνημα έχει 1 δίσκο 40 giga(αυτόν με τα win)και άλλον 1 δίσκο 140
> γίγα (αυτόν με το linux).

Επίσης εντάξει.

> To linux το έχω στήσει στον 140 γίγα.
> Τον δίσκο με το linux τον βλέπω απο τα win.

Τι εννοείς «τον βλέπεις»;  Το μόνο που δείχνουν τα Windows από ένα Linux
δίσκο είναι ότι «υπάρχει ως δίσκος».

> Θέλω να βγάλω το SuSE για να βάλω unbuntu, τρέχω την εγκατάσταση
> κανονικά και για να μπώ στο περιβάλλον του unbuntu μου ζητάει username
> και password.

Κατά τη διάρκεια της εγκατάστασης πρέπει να επιλέξεις ρητά ότι θέλεις να
«σβηστεί» το partition του Linux.

Στο σημείο που το Ubuntu ζητάει να *διαμορφώσει* τους δίσκους, διάλεξε
να το κάνεις χειροκίνητα και ΠΡΙΝ φτιάξεις οποιαδήποτε κατάτμηση για το
Ubuntu, σβήσε προσεκτικά τις κατατμήσεις που έχει ήδη ο δίσκος με το
παλιό Linux.

> Το ίδιο cd unbuntu σε άλλο υπολογιστή δεν ζήτησε τα παραπάνω και η
> εγκατάσταση έγινε κανονικά.  Σκέφτηκα λοιπόν να βγάλω το SuSE για να
> βάλω το unbuntu.  Για να βγάλω όμως το SuSE πρέπει να δώσω τον
> ξεχασμένο κωδικό!  Αυτααά!!!!

Οχι, δε χρειάζεσαι κανένα παλιό κωδικό.  Απλά πρέπει να πεις στο
πρόγραμμα εγκατάστασης του Ubuntu να *σβήσει* τις παλιές κατατμήσεις
πριν προσπαθήσει να φτιάξει καινούριες.

- Γιώργος

ΥΓ: Καλό είναι να μην βγάζεις τη λίστα migrate2linux at lists.hellug.gr από
τους παραλήπτες της αλληλογραφίας, εκτός κι αν θες όντως να δει το
μήνυμά σου μόνο ΕΝΑ άτομο.  Εγώ το είδα ότι έστειλες απάντηση στις
2007-07-31 23:30, αλλά μόνο σήμερα μπόρεσα να βρω λίγο χρόνο να τρέξω το
πρόγραμμα εγκατάστασης του Ubuntu.  Αν στέλνεις τα μηνύματά σου ΚΑΙ στη
λίστα, μπορεί κάποιος άλλος να το δει και να απαντήσει νωρίτερα.