εναλλαγή αγγλικών-ελληνικών και αντίστροφα στο OO.o σε KDE

Thanos pampo at freemail.gr
Fri Jul 6 15:09:19 EEST 2007

Έχω ένα προβληματάκι που πλέον έχει γίνει κουραστικό οπότε θα ήθελα να
με βοηθήσετε να δούμε ποιος φταίει...

Debian testing, KDE 3.5.7, OO.o 2.0.4

Από το KDE υπάρχει ορισμένος ως συνδυασμός εναλλαγής γλωσσών στο
πληκτρολόγιο το 'ALT+Shift'.

Κάθε φορά που το χρησιμοποιώ για να αλλάξω γλώσσα ενώ γράφω στο OO.o,
ναι μεν η γλώσσα αλλάζει αλλά το μενού 'Αρχείο' παραμένει
επιλεγμένο-ενεργό με αποτέλεσμα οποιαδήποτε περαιτέρω πληκτρολόγηση να
ενεργοποιεί τα access keys του OO.o και να γίνεται το έλα να δεις. Αν
τυχών δεν υπάρχει access key με τα γράμματα που πληκτρολογήσω αρχίζουν
τα beeps.

Για να έρθει στα καλά του και να μπορέσω και εγώ να γράψω αυτό που θέλω
πρέπει μετά το ALT+Shift να πατώ και το Esc για να απενεργοποιείται το
μενού 'Αρχείο'.

Τέτοιο πρόβλημα δεν θυμάμαι να είχα σε Gnome και OO.o. Θα μπορούσε
κάποιος που χρησιμοποιεί ΟΟ.ο σε KDE να μου πει αν αντιμετωπίζει τέτοιο
πρόβλημα; Γνωστό bug; Λύση;

Ευχαριστώ...