Θέμα: Re: Αδυναμία εγκατάστασης openSUSE (έλλειψη χώρου).

Thanos pampo at freemail.gr
Fri Jul 6 09:52:57 EEST 2007

Θωμάς wrote:
> Thanos <pampo at freemail.gr> έγραψε:
>>> 1 primary partition NTFS (~90GB), (με WinXP)
>>> 1 extented partition (όλο κατειλλημένο από 1 logical partition
[...]
[...]
> Δεν είμαι ειδικός αλλά από τη μικρή μου εμπερία νομίζω ότι το
> πρόβλημα οφείλεται στο γεγονός ότι το bios, αν θυμάμαι καλά, μπορεί
> να αναγνωρίσει σ' ένα σκληρό μέχρι 3 ή 4 primary partitions. Επομένως
>  με βάση την υπάρχουσα δομή μπορείς να δημιουργήσεις μόνο ένα swap
> partiotion και ένα primary με root kai /home μαζί.

Ο μέγιστος αριθμός των partitions που μπορείς να έχεις σ' ένα σκληρό
είναι 4. Αυτά μπορεί να είναι είτε 4 primary partition είτε 3 primary
και 1 extended. Στην 2η περίπτωση το extended partition μπορεί να έχει
μέσα ένα αρκετά μεγάλο αριθμό 'logical drives' που δεν τον θυμάμαι αυτή
τη στιγμή.

Χρισιμοποιώντας λοιπόν ο Γιώργος την δεύτερη λύση, μπορεί να φτιάξει
μέσα στο extended partition όσα logical drives θέλει και να υλοποιήσει
αυτό που πρότεινα.

Υ.Γ. Θωμά, πως κατάφερες και έκανες quote το μήνυμα στο οποίο απάντησες
3 φορές;