Αδυναμία εγκατάστασης openSUSE (έλλειψη χώρου).

Giorgos giorgos67 at gmail.com
Tue Jul 3 19:16:05 EEST 2007

Καλημέρα!!! :-)
Eλπίζω, να μη ρωτάω άσχετα, αλλά είμαι στα πρώτα μου βήματα στο χώρο του
Linux.

Κατέβασα πρόσφατα, την τελευταία σταθερή έκδοση του openSUSE (10.2), για να
την εγκαταστήσω (όχι το LiveDVD).
Αφού (από WinXP) κατέβασα το DVD και τα 2 πρόσθετα CD, έκανα επανεκκίνηση
στο LiveCD του GParted και απελευθέρωσα χώρο 40GB στο δίσκο.

Αυτή τη στιγμή, στο δίσκο μου (IDE) έχω:
1 primary partition FAT32 (~1GB), (με FreeDOS)
1 primary partition NTFS (~90GB), (με WinXP)
1 extented partition (όλο κατειλλημένο από 1 logical partition NTFS)
(~100GB) (έχω βάλει τα My Documents εκεί)
και τέλος  ~40GB ελεύθερα ("αδιάθετο χώρο" όπως τον αναφέρει το GParted).

Mετά το reboot στο installation DVD του openSUSE, όταν έφτασα στο σημείο της
εγκατάστασης για το partitioning, προσπάθησα να το εγκαταστήσω σ' αυτά τα
40GB, αλλά.....τζίφος!
Μου 'βγαλε αυτό το μύνημα:

"H συγκεκριμένη επιλογή, δεν είναι σωστή. Πολύ λίγες κατατμήσεις, έχουν
επιλεχθεί για αφαίρεση, ή ο δίσκος είναι πολύ μικρός. Για να εγκαταστήσετε
το Linux, επιλέξτε περισσότερες κατατμήσεις για αφαίρεση, ή επιλέξτε
μεγαλύτερο δίσκο."

:-(
Διάβασα (στις release notes), πως το minimum requirement με desktop είναι
2,2GB.

Κάνω κάποιο λάθος; Θέλει όντως περισσότερο χώρο; Πόσο;
Αν όχι, έχει κανείς καμιά ιδέα, τι πάει λάθος;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
Γιώργος. :-)