Εγκατάσταση scanjet 3200c

Thanos pampo at freemail.gr
Mon Jul 2 10:25:11 EEST 2007

On 2007-07-02 01:00, Efstathios wrote:
> Πως μπορώ να εγκαταστήσω το scaner HP scanjet 3200c σε παράλληλη πόρτα.
> Έχω εγκατεστημένο το kubuntu.

Απ' όσο θυμάμαι από το Ubuntu, κάπου υπήρχε ένα entry σε κάποιο menu για
την ρύθμιση και εγκατάσταση scanner. Ψάξε λίγο στα μενού σου (ίσως
βρίσκεται στο 'Σύστημα' ή στις 'Συσκευές') και δες αν έχει αναγνωριστεί
το scanner σου.

> Μου είπαν ότι εγαθίσταται αυτόματα με την εγκατάσταση του λειτουργικού.

Όπως είπα θα πρέπει πρώτα να δεις αν έχει όντως αναγνωριστεί το scanner
σου. Ρϊξε μια ματιά και στο SANE project.

http://www.sane-project.org/

Απ' ότι βλέπω υπάρχει 'καλή' υποστήριξη για το scanner σου.

http://www.sane-project.org/sane-mfgs.html#Z-HEWLETT-PACKARD

Ψάξε λοιπόν στον σύστημά σου για κάποιο utility διαχείρισης των scanner,
ρίξε και μια ματιά στο SANE και πες μας τι βρήκες.