Εγκατάσταση modem και fax

Efstathios diamond_gr at freemail.gr
Mon Jul 2 01:09:17 EEST 2007

Προσπάθησα να εγκαταστήσω το modem και fax πρόγραμμα. Δεν θυμάμαι τί
έκανα για το modem αλλά στο τέλος εγκατέστησα το Efax-gtk.

Το ανοίγω και γράφει Socket running on port 9900.
Βρίσκω ένα αρχείο που θέλω να στείλω και γράφω το τηλέφωνο. Όμως μου
γράφει
ESP Ghostscript 815.04: Unecoverable error, exit code 1
Not valid postscript file

Δεν ξέρω αν είναι αυτό το πρόγραμμα που θέλω. Βασικά θέλω μόλις γράφω
ένα κείμενο, στην εκτύπωση να το στέλνω στο fax και να ανοίγει αυτόματα
το πρόγραμμα. Επιπλέον θέλω όταν μου στέλνουν να ανοίγει αυτόματα μετά
από 2 χτυπήματα. Και να μπορώ να χειριστώ το φαξ που λαμβάνω εύκολα.

Δεν ξέρω αν βοηθά η περιγραφή μου.
Ευχαριστώ