Θέμα: συγχρονισμός φακέλων

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Sat Jun 30 18:29:50 EEST 2007

On 2007-06-30 14:24, Θωμάς <tomkmbox-hellug at yahoo.gr> wrote:
> "John T. Margaritopoulos" <johnmargaritopoulos at yahoo.com> έγραψε:
>
> Αν και δεν είμαι ειδικος, μήπως σε καλύπτει η παρακάτω εντολή;
> cp -Ru SOURCE DIRECTORY DESTINATION

Οχι, η cp(1) δεν κάνει γι αυτή τη δουλειά.  Κάποιος έχει ήδη προτείνει
το rsync, που είναι πολύ καλύτερο.

Η cp δεν είναι καλή, γιατί όταν συγκρίνονται δυο κατάλογοι SRC και DEST,
υπάρχει πιθανότητα να έχουν γίνει στο SRC πολλά πράγματα που δεν μπορεί
ν ατα καλύψει η cp:

  * Προσθήκη νέων αρχείων

  * Διαφγραφή κάποιων αρχείων

  * Μετονομασία κάποιων αρχείων

  * Αλλαγή ενός symlink

  * Αλλαγή ενός hard link

Το μόνο που καλύπτει σωστά η cp από τα παραπάνω είναι το πρώτο :(