Debian help

excellent excellen at otenet.gr
Mon Jun 11 13:15:46 EEST 2007

> Το /dev/hdb1 είναι από ότι βλέπω Linux partition.
>
> Αν το προσαρτήσεις με:
>
>     # mount -w /dev/hdb1 /media
>
> τι βλέπεις με την εντολή `mount' χωρίς ορίσματα;
>
> Αν ακόμα και τότε το filesystem του /dev/hdb1 είναι read-only, μπορεί να
> χρειάζεται να τρέξεις κάποιο fsck (file system check) εργαλείο σε αυτό...

O hdb1 είναι προς το παρόν linux partition, εκεί να εγκαταστήσω τα
windows (μου είναι απαραίτητο το office). Πατώντας:

mount -w /dev/hdb1 /media/hdb1, ανοίγει κανονικά, αλλά δεν μπορώ να
γράψω σε αυτόν. Όμως έκανα log_in ως root και μπόρεσα να αλλάξω τις
ρυθμίσεις από τα properties τα permissions και μπορώ να γράψω σε αυτά.
Το πρόβλημα είναι ότι δε γίνεται το ίδιο και με τα ntfs και fat32...