Πώς θα μάθω το Linux?

Blekos Ilias ilias at blekos.com
Fri Jun 8 21:22:50 EEST 2007

Άλλο γνώση και άλλο κατανόηση. Πόσοι από εμάς οδηγούν αυτοκίνητο,
χρησιμοποιούν κινητό, βλέπουν τηλεόραση, ακούν ράδιο κλπ; Ξέρουμε όλοι
ακριβώς πώς λειτουργεί το κάθετι τι; Στις περισσότερες περιπτώσεις έχουμε τη
γνώση να τα χρησιμοποιήσουμε και αυτό είναι και θα έπρεπε να είναι αρκετό,
διότι δεν αποτελούν θεμελιώδεις γνώσεις. Χρησιμοποιώ linux εδώ και αρκετούς
μήνες προσπαθώντας για πλήρη απεξάρτηση από τα windows. Όχι το plug & play
(windows) σε αντίθεση με το plug & pray είναι πολυ καλό. Η δική μου ιεράρχηση
των πραγμάτων βάζει τον προσωπικό χρόνο στις πρώτες θέσεις. Το να μάθω να
κάνω ταρζανιές για να συγχρονίσω τα WM5 με το linux (αντε να βγει το openmoko
phone) ή να πρέπει να καταλάβω γιατί η διανομή μου εαν πάω να βάλω τον driver
της Nvidia θα κάνει uninstall το nvidia settings (πχ) είναι υπεράνω του
χρόνου που διατείθεμαι να ξοδέψω.

Ας μην υπερβάλλουμε και ας μείνουμε στην ουσία του θέματος.  Η κακή χρήση του
κάθε πράγματος και η άγνοια είναι οντως κακή. Δεν σημαίνει όμως δεν ξέρω
υπολογιστή δεν παίρνω υπολογιστή (κατ' αντιστοιχεία δεν του ξέρω να οδηγώ,
δεν παίρνω για βόλτα την μπουλτόζα του μπαμπά). Μπορείς να μάθεις χρήση
υπολογιστή (who gives a damn about flips-flops). Είναι επίσης χρέος των
κοινoτήτων/ εταιρείων/ πωλητών να ενημερώσουν για τα μέτρα προστασίας και
πρόληψης (ζώνη/ κράνος, παιδιά στο πίσω κάθισμα - firewall, antivirus κλπ)

φιλικά και χωρίς κάμια πρόθεση για flame (war)