Debian help

excellent excellen at otenet.gr
Fri Jun 8 13:58:12 EEST 2007

Γειά σας,
Χρησιμοποιώ το ubuntu εδώ και ένα μήνα. Είμαι νέος χρήστης Linux.
Σκέφτηκα να αλλάξω σε debian μιας και πάνω σε αυτό βασίζεται το ubuntu.
Κατέβασα το 1ο cd χτες
(http://cdimage.debian.org/debian-cd/4.0_r0/i386/bt-cd/). Έκανα
εγκατάσταση, αλλά δεν μπορώ να ανοίξω τους άλλους δίκσους μου (βγάζει
σφάλμα), δεν μπορώ να εγκαταστήσω το sagem 800 (ακολουθώ πιστά τις
οδηγίες, αλλά κάτι πάει στραβά, δοκίμασα να ανοίξω το αρχείο με το
archive manager, αλλά το πρόγραμμα βγάζει σφάλμα) κα.

--->Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι το εξής, μήπως πρέπει να κατεβάσω και
τα 21(!!!) cd που έχει στο site που σας έδωσα παραπάνω, για να
λειτουργεί το λειτουργικό;<---
===
Να διευκρινίσω ότι αυτή τη στιγμή χρησιμοποιώ το ubuntu και όχι το
debian.