Πώς θα μάθω το Linux?

Thanos pampo at freemail.gr
Thu Jun 7 11:46:36 EEST 2007

On 2007-06-07 03:52, Giorgos Keramidas wrote:
[...]
> ΥΓ[0]: Θάνο, έχεις αλλάξει πάρα πολύ μέσα σε 4 χρόνια!

Αυτό το παίρνω ως κοπλιμέντο! :-[

> [ Που είναι μάλλον εντελώς αναμενόμενο. Το Linux την έχει αυτή την
> τάση --- να «διαμορφώνει» σιγά-σιγά τους ανθρώπους από «απλούς
> χρήστες» σε Linux power-users :-) ]

Λίγο θα διαφωνήσω... Εγώ προσωπικά το "μικρόβιο" του να ψάχνω λίγο
παραπάνω τα πράγματα στους υπολογιστές το είχα από την εποχή της
αποκλειστικής χρήσης των windows. Απλά στο Linux αν θέλεις να την ψάξεις
-που ήθελα- βρίσκεις πολύ περισσότερα πράγματα και το ένα σε οδηγεί στο
άλλο.

Πιστεύω πως έχει δίκιο ο Λουκάς στο ότι ο απλός χρήστης που θέλει να
κάνει απλά την δουλειά του ίσως να μην πάρει ή να μην θέλει να πάρει
χαμπάρι για την διαφορετικότητα του συστήματος. Δεν ξέρω αν το Linux
διαμορφώνει τους "απλούς χρήστες" σε "power users" αλλά πιστεύω πως
ακόμα και η περίπτωση του 50άρη που έβαλε Linux θα αρχίσει κάποια στιγμή
να σκέφτεται διαφορετικά πάνω στους υπολογιστές.

> ΥΓ[1]: Έχω ακόμα email σου από το 2004, με ερωτήσεις για το `wheel group',
> το install script του Thunderbird, ερωτήσεις για ppp configuration, για τα
> στατιστικά μνήμης που αναφέρει η free(1), το μενού του Windowmaker, πώς
> γίνονται mount partitions, κοκ.

Και εγώ μερικές φορές ανατρέχω σε παλαιότερα threads για να βρω
απαντήσεις που έχουν δοθεί και τα βλέπω και σκέφτομαι... "κοίτα να δεις
τι έχω μάθει εδώ μέσα"! ;-)

> Τώρα απαντάς *ΕΣΥ* ερωτήσεις και κατάλαβες αμέσως τι έγραψα παραπάνω,

Αυτός δεν είναι ένας από τους σκοπούς του ανοιχτού λογισμικού και
γενικώς της κοινότητας, η μετάδοση της γνώσης; Όση γνώση αποκόμισα εγώ
τώρα πρέπει να την επιστρέψω! :-)