Πώς θα μάθω το Linux?

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Thu Jun 7 03:52:37 EEST 2007

On 2007-06-06 20:21, Thanos <pampo at freemail.gr> wrote:

> Εγώ αμφιβάλλω αν θα μπορέσει να αντιληφθεί πως υπάρχουν τα configuration
> files (που τροποποιούν τα γραφικά εργαλεία) για να μπει στην σκέψη να το
> ψάξει λίγο παραπάνω και να γίνει "power-user"!

Bingo :-)

ΥΓ[0]: Θάνο, έχεις αλλάξει πάρα πολύ μέσα σε 4 χρόνια!  [ Που είναι μάλλον
εντελώς αναμενόμενο.  Το Linux την έχει αυτή την τάση --- να «διαμορφώνει»
σιγά-σιγά τους ανθρώπους από «απλούς χρήστες» σε Linux power-users :-) ]

ΥΓ[1]: Έχω ακόμα email σου από το 2004, με ερωτήσεις για το `wheel group',
το install script του Thunderbird, ερωτήσεις για ppp configuration, για τα
στατιστικά μνήμης που αναφέρει η free(1), το μενού του Windowmaker, πώς
γίνονται mount partitions, κοκ.

Τώρα απαντάς *ΕΣΥ* ερωτήσεις και κατάλαβες αμέσως τι έγραψα παραπάνω,
παρόλο που η ρίζα του «κλασικού flame» με τους χρήστες που «φοβούνται τα
configuration files» βρίσκεται (για μένα) μια δεκαετία πριν.  Περίπου το
1994-1995 είχαμε αρχίσει να διαφωνούμε για το θέμα με τον Φώτη Γεωργάτο.

ΥΓ[2]: Η διαφωνία μας με το Φώτη κρατάει ακόμα, κι από ότι βλέπω θα κρατάει
κάμποσες δεκαετίες στο μέλλον!