διπλές επεκτάσεις αρχείων κατά την αποθήκευση από firefox σε vfat partition

Thanos pampo at freemail.gr
Fri Jun 1 21:37:44 EEST 2007

Χαίρεται... και πάλι...

Είχα αναφέρει ένα παρόμοιο πρόβλημα αρκετό καιρό πριν αλλά ποτέ δεν
βρήκα λύση.

http://lists.hellug.gr/pipermail/migrate2linux/2007/003761.html

Τώρα είμαι σε Debian testing και το vfat partition είναι δηλωμένο στο
fstab ως εξής:

> /dev/hda4       /media/hda4     vfat    defaults,utf8,umask=007,gid=46 0       1

Τώρα, κάθε φορά που κατεβάζω και αποθηκεύω κάποιο αρχείο μέσω του FF στο
εν λόγω partition αποθηκεύεται με διπλό extention, π.χ.
'example.pdf.pdf'. Ο τύπος του αρχείου δεν παίζει ρόλο, δηλαδή μπορεί να
έχω και 'example.odt.odt' και στην περίπτωση των 'exe' έχω
'example.exe.bin'.

Σίγουρα γενικά και αόριστα αυτά που περιγράφω αλλά μήπως κανείς μπορεί
να υποθέσει/φανταστεί τι μπορεί να παίζει?