Migrate2linux Digest, Vol 43, Issue 5

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Sun Jan 7 19:57:13 EET 2007

On 2007-01-07 12:45, Thanos Kyriakopoulos <thanoskyr at freemail.gr> wrote:

> [snip 130 γραμμές]
>
> Ekana th diadikasia pou anefere o filos Thanos kai ola ok
> Euxaristw

Υπέροχα :)

Μια παράκληση όμως:

Όταν απαντάς σε email, μην παραθέτεις καμιά δεκαριά προηγούμενα
μηνύματα, για να προσθέσεις 1-2 γραμμές.  Κόψε ότι δεν είναι
σχετικό από τα παλιά μηνύματα!

Ας πούμε, δε θα χάναμε τίποτα από το σημαντικό νόημα της δικής
σου απάντησης αν το μήνυμα ήταν κάτι σαν:

    Thanos <pampo at freemail.gr> wrote:
    > Εγώ θα έβγαζα τον σκληρό του Ubuntu, θα έβαζα τον άλλο όπως
    > ακριβώς θέλουν τα windows, θα έκανα την εγκατάσταση και
    > μετά θα επανέφερα τον σκληρό του Ububtu στην αρχική του
    > θέση με αυτόν των windows σε θέση secondary master. Μετά θα
    > πρόσθετα στο Grub ένα νέο entry για τα windows του άλλου
    > σκληρού. Δεν έχω ιδέα αν θα δουλέψει. Απλά μια ιδέα λέω.

    Ekana th diadikasia pou anefere o filos Thanos kai ola ok
    Euxaristw

Ετσι δε χρειάζεται να ξανακατεβάσουν τα εκατοντάδες μέλη της
λίστας τα ίδια μηνύματα ξανά και ξανά, για να καταλάβουν τι
ακριβώς έγινε :)