προβλήματα σε kubuntu 7.04

Blekos Ilias ilias at blekos.com
Tue May 8 21:54:26 EEST 2007

On Tuesday 08 May 2007 14:37:38 giorgos kess wrote:
> γειά σας παιδιά,
> πρόσφατα εγκατέστησα το ubuntu 7.04, για οικιακή χρήση, επειδή το kubuntu
> 6.10 LTS είχε προβλήματα στο adept. τεσπα, παρατηρώ ότι κάποια προγράμματα
> έχουν συνεχή failings, δηλαδή σβήνουν χωρίς τη δική μου διαταγή.
>
> Το firefox το κάνει πια συνέχεια, αλλα και το azureus δεν έχω καταφέρει να
> το εκκινήσω ποτέ, παρόλο που εγκαταστάθηκε επιτυχώς. Αφού φάινεται να
> ξεκινά, σε κάποιο σημείο σβήνει.

Καλησπέρα,
δηλώνω χρήστης :) kubuntu 7.04 . Μέχρι τώρα δεν έχω αντιμετωπίσει κάποιο από
τα προβλήματα που αναφέρεις. Για τον firefox υπήρχε πρόβλημα στην προηγούμενη
έκδοση του (K)ubuntu που είχε να κάνει με το εαν κάποια σελίδα είχε flash.
Δηλ. εαν έμπαινες σε σελίδα που είχε flash(όπως πχ το in.gr στις διαφημίσεις
του) τότε o firefox έκλεινε. Το πρόβλημα όμως αυτό είχε λυθεί...

> Το πιο περίεργο όμως είναι ότι αν και έχω εγκαταστήσει κάποια προγράμματα
> για blogging (serendipity, kicker) δεν μπορώ να τα δω στο κατάλογο με τις
> εφαρμογές. Παρόλο που το adept τα αναφέρει ως εγκατεστημένα. Το ίδιο  και
> το jahshaka, αλλά αυτό με ενοχλεί λιγότερο.

Τι εννοείς δεν μπορείς να τα δεις στον κατάλογο με τις εφαρμογές; Εννοείς στο
kmenu; Δυστυχώς κάποια προγράμματα όταν τα κάνεις install δεν δημιουργούν και
συντόμευση στο Kmenou. Μία λύση είναι να πας σε γραμμή εντολών και να να δεις
με ποια εντολή τρέχει το πρόγραμμα που έχεις κάνει εγκατάσταση. Εαν δεν
ξέρεις την εντολή μπορείς να κάνεις το εξής: πχ  κάνεις εγκατάσταση το
firestarter, στην γραμμή εντολών γράψε fire και πάτα TAB 2 φορές (εαν
υπάρχουν περισσότερες από μία εντολές που αρχίζουν από fire -πχ firefox στο
πρώτο TAB θα ακούσεις έναν ήχο που σημαίνει α) ότι είναι πάνω από δύο οι
εντολές β) δεν υπάρχει σχετική εντολή) το δεύτερο TAB είναι για να σου δείξει
όλες τις πιθανές εντολές.

Εαν λοιπόν εντοπίσεις την εντολή που θες που για το παράδειγμά μας είναι
firestarter κάνε δεξί κλικ στο KMenu και επέλεξε Menu editor. Στη συνέχεια
επέλεξε την κατηγορία που θέλεις κάνε δεξί κλικ και New Item.  Στο Name βάλε
το όνομα του προγράμματος ή κάτι που θα σε διευκολύνει να το αναγνωρίζεις,
και στο Command βάλε την εντολή που εκτελεί το πρόγραμμα (τα άλλα πεδία δεν
είναι υποχρεωτικά). Κάνοντας κλικ και στο εικονίδιο που βλέπεις μπορείς να
βάλεις και το εικονίδιο της αρεσκείας σου.
Τέλος κάνεις save και είσαι έτοιμος.

P.S τι εννοείς έκανες εγκατάσταση το Kicker. O kicker στο KDE είναι
εγκατεστημένος by default.

Ηλίας