προβλήματα σε kubuntu 7.04

giorgos kess giorgos_kes at yahoo.gr
Tue May 8 14:37:38 EEST 2007

γειά σας παιδιά,
πρόσφατα εγκατέστησα το ubuntu 7.04, για οικιακή χρήση, επειδή το kubuntu 6.10 LTS είχε προβλήματα στο adept.
τεσπα, παρατηρώ ότι κάποια προγράμματα έχουν συνεχή failings, δηλαδή σβήνουν χωρίς τη δική μου διαταγή.

Το firefox το κάνει πια συνέχεια, αλλα και το azureus δεν έχω καταφέρει να το εκκινήσω ποτέ, παρόλο που εγκαταστάθηκε επιτυχώς. Αφού φάινεται να ξεκινά, σε κάποιο σημείο σβήνει.

Το πιο περίεργο όμως είναι ότι αν και έχω εγκαταστήσει κάποια προγράμματα για blogging (serendipity, kicker) δεν μπορώ να τα δω στο κατάλογο με τις εφαρμογές. Παρόλο που το adept τα αναφέρει ως εγκατεστημένα. Το ίδιο  και το jahshaka, αλλά αυτό με ενοχλεί λιγότερο.

Να πώ ότι δεν έχω εξοικείωση με τη command line, μόνο μπορώ να ακολουθώ οδηγίες, γι αυτό και χρησιμοποιώ το adept για ενημερώσεις και εγκατάσταση λογισμικού.

Η ερώτηση λοιπόν είναι: βρήκατε παρόμοια προβλήματα στο ίδιο λειτουργικό, και αν ναι, πως τα λύσατε;

Γιώργος Κεσίσογλου

 Χρησιμοποιείτε Yahoo!
 Βαρεθήκατε τα ενοχλητικά μηνύ ματα (spam); Το Yahoo! Mail διαθέτει την καλύτερη δυνατή προστασία κατά των ενοχλητικών μηνυμάτων
 http://login.yahoo.com/config/mail?.intl=gr