Re: Ακρόαση Ραδιοφώνου μέσω Ιντερνετ

Kostas Arampatzis kostas.arampatzis at gmail.com
Sat Apr 21 00:21:04 EEST 2007

>Για πες ένα σταθμό που σου έτυχε αυτό.

>Μήπως άνοιγαν μετά από 4-5 προσπάθειες γιατί τότε είχε γεμίσει το αρχικό
buffer??? Μήπως αν το έτρεχες μια φορά και >περίμενες λίγο παραπάνω θα
ξεκίναγε???

>Α.

Μάλλον έγινε αυτό που λές, γιατί κάποια στιγμή δεν άνοιγε τίποτα και είδα
ότι μέσα στον vlc στην playlist (από τις ρυθμίσεις του) είχε παραμείνει
ένας σταθμός και δεν μπορούσα να ανοίξω κανέναν άλλο. Όταν έσβησα την
playlist  από τον vlc  τότε όλοι άνοιγαν κανονικά. Μάλλον όπως λές είχα
γεμίσει το αρχικό buffer γιατι μέσα στον ενθουσιασμό μου άνοιγα και έκλεινα
σταθμούς.

Checked by AVG Free Edition.
17:56