8άρι Block από Static WAN IP-ies

Παπάζογλου Πάνος papazoglou_panos at dualmind.gr
Fri Apr 20 14:52:21 EEST 2007

Καλησπέρα,
Σήμερα έλαβα από την forthnet ένα 8άρι Block από Static WAN IP-ies.

Η στατική IP στο σπίτι μου ήταν μέχρι τώρα 194.219.127.56
Στην τηλεφωνική μου επικοινωνία που είχα μαζί τους μου είπαν ότι το νέο
block είναι

62.1.96.240
255.255.255.248

Εγώ έχω ένα router modem  τις Στατικές Διευθύνσης που σας αναφέρω παραπάνω
2 Servers (1 Linux κ 1 Windows) οι οποίοι θέλω να έχουν εξωτερικές IP (να μην χρειάζεται port forwarding)
και βεβαίως και το τοπικό μου δίκτυο που θέλω να έχει DSL.

To ερώτημα μου είναι το εξής.
Πως σετάρω το δίκτυο μου;
Αλλάζω την WAN διεύθυνση του router μου , αλλάζω την Lan του, χρειάζομαι 2 κάρτες δικτύου στον κάθε server;;

Γίνετε με ένα απλό router αυτό εν 'τέλη;

Από την forthnet μου είπαν σε προηγούμενη "πεταχτη" επικοινωνία που είχαμε
ότι απλά θα έβαζα το router σε ένα shitch και θα έβαζα τις IP που μου δώσανε στις κάρτες δικτύου των servers Μου
και αυτοί μετά θα ήταν προσβάσιμοι απο το internet.

Έχετε κάποια λύση για το πρόβλημα;

Ευχαριστω εκ' των προτερων!

Με εκτίμηση,
Παπάζογλου Ε. Πάνος