ερώτηση για το Solaris

Thanos pampo at freemail.gr
Mon Apr 9 19:20:21 EEST 2007

On 2007-04-09 18:45, John Margaritopoulos wrote:
> Καλησπέρα και Χρόνια Πολλά,
>
> Θα ήθελά να κάνω ορισμένες ερωτήσεις σχετικά με το Solaris. Ίσως δεν είναι η
> κατάλλη λίστα για απορείες σχετικά με το Solaris μιας και δεν είναι Linux,
> αλλά δεν ήξερα που αλλού να ρωτήσω.
>
> Η έρωτηση μου είναι αν αξίζει κάποιος να δουλέψει Solaris σε υπολογιστή
> γραφείου ή στο σπίτι συγκριτικά με κάποια κάποια διανομή Linux. Προσωπικά τον
> τελευταίο καιρό δουλεύω Madriva PaowerPack σχετικά ικανοποιητικά, αλλά
> προβλήματα παρουσιάζονται.

Μιας και μόνος σου το είπες πως δεν είναι η κατάλληλη λίστα για
ερωτήσεις σχετικά με το Solaris, προτείνω να μας πεις τα προβλήματα σου
με το Mandriva μήπως και κάποιος έχει τη λύση! ;-)

Αν από την άλλη όμως θέλεις να δοκιμάσεις κάτι διαφορετικό από το
Mandriva θα πρότεινα να ρίξεις μια ματιά σε κάποια άλλη διανομή Linux.
υπάρχουν δεκάδες άλλες, από τις οποίες πολλές είναι πολύ πιο αξιόλογες
-προσωπική μου γνώμη- από το Mandriva. Αν έχεις δυσκολία να επιλέξεις,
κάνε μια ερώτηση και θα ακούσεις αρκετές απόψεις.

> Πιο συγκεκριμένα σε ορισμένα review (ξενόγλωσσα) που έχω διαβάσει, το Solaris
> παρουσιάζεται ως πιο σταθερό και

Έχεις προβλήματα σταθερότητας με το Mandriva? Δοκίμασε άλλη διανομή...
Σου μιλάω εκ -παλιάς- πείρας... ;-)

> με καλή υποστήριξη από την Sun (ανεξάρτητα αν πληρώνεις, αυτό δεν
> είναι περιορισμός).

Ποιο καλή υποστήριξη από την λίστα και γενικά την κοινότητα που θα
βρεις? :-P