ερώτηση για το Solaris

John Margaritopoulos johnmargaritopoulos at yahoo.com
Mon Apr 9 18:45:10 EEST 2007

Καλησπέρα και Χρόνια Πολλά,

Θα ήθελά να κάνω ορισμένες ερωτήσεις σχετικά με το Solaris. Ίσως δεν είναι η
κατάλλη λίστα για απορείες σχετικά με το Solaris μιας και δεν είναι Linux,
αλλά δεν ήξερα που αλλού να ρωτήσω.

Η έρωτηση μου είναι αν αξίζει κάποιος να δουλέψει Solaris σε υπολογιστή
γραφείου ή στο σπίτι συγκριτικά με κάποια κάποια διανομή Linux. Προσωπικά τον
τελευταίο καιρό δουλεύω Madriva PaowerPack σχετικά ικανοποιητικά, αλλά
προβλήματα παρουσιάζονται.
Πιο συγκεκριμένα σε ορισμένα review (ξενόγλωσσα) που έχω διαβάσει, το Solaris
παρουσιάζεται ως πιο σταθερό και με καλή υποστήριξη από την Sun (ανεξάρτητα
αν πληρώνεις, αυτό δεν είναι περιορισμός). Αυτόι είναι και οι λόγοι που με
έκαναν να σκευτό αυτό το σύστημα. Το θέμα είναι ισχύουν αυτά; Σαν σύστημα
είναι καλύτερο ή εύχρηστο; Θα υπάρχει η ίδια εποικινωνία με Windows (π.χ.
γράφει σε fat 32?); Προγράμματα βρίσκεις εύκολα?

Ευχαριστώ εκ το πρωτέρων.
Χαιρετισμοί
--
Dr. John T. Margaritopoulos