En->Gr

Thanos pampo at freemail.gr
Sun Apr 1 00:34:23 EEST 2007

On 2007-03-31 22:05, Christos wrote:
> Εξακολουθεί να μην κάνει αλλαγή.
>
> -Θοδωρή έχω ακριβώς τις ίδιες ρυθμίσεις, δες:
>
> Section "InputDevice"
>   Driver       "kbd"
>   Identifier   "Keyboard[0]"
>   Option       "Protocol" "Standard"
>   Option       "XkbLayout" "us,gr"
>   Option       "XkbModel" "pc105"
>   Option       "XkbOptions" "grp:alt_shift_toggle,grp_led:scroll"
>   Option       "XkbRules" "xfree86"
>   Option       "XkbVariant" ",extended"
> EndSection

Θα έλεγα να αφαιρέσεις ή καλύτερα να προσθέσεις ένα # στην αρχή της
γραμμής 'Option "XkbVariant" ",extended"' για να βεβαιωθείς πως δουλεύει
κανονικά το πληκτρολόγιο και μετά ενεργοποιείς και το extended.

> -Θάνο έχω
> X.org 6.82

Όταν έλεγα "ανάλογα με το γραφικό περιβάλλον που τρέχεις" εννοούσα αν
τρέχεις Gnome ή KDE ή κάτι άλλο. Μήπως έχεις το KDE και έχεις
ενεργοποιημένες τις διατάξεις πληκτρολογίου? Έχεις αλλάξει την
συντόμευση για την εναλλαγή? Από την πρόσφατη εμπειρία μου (δες το δικό
μου thread με θέμα "από το gnome στο kde -..."), αν στο KDE είναι
ενεργοποιημένες οι διατάξεις τότε δεν κοιτά τις επιλογές που έχεις
ορίσει το xorg.conf.

> το δίχως καλώδιο πληκτρολόγιo Logitech (cordless desktop EX110)

Τώρα αυτό δεν νομίζω να δημιουργεί πρόβλημα, έτσι?

Υ.Γ.: Μην ξεχνάς να στέλνεις το μήνυμά σου και στην λίστα.