USRobotics ADSL2+ 4Port Router

Diamantis Sellis dsellis at biol.uoa.gr
Sun Mar 4 12:19:14 EET 2007

Το είχα ψαξει αρκετά, αλλά τελικά η συγκεκριμένη έκδοση (Ε4) του modem
δεν υποστηρίζεται από τους ueagle drivers δες
http://www.linuxformat.gr/forum/forum_posts.asp?TID=124&PN=1 και
http://www.linuxformat.gr/forum/forum_posts.asp?TID=65&PN=1
Έτσι, άρχισα να σκέφτομαι για modem/router. Έχοντας όμως ήδη "καεί" με
ένα winmodem και τώρα με αυτό της sagem διστάζω να δώσω τόσα χρήματα
φοβούμενος μήπως υπάρχει κάποια ασυμβατότητα με την otenet.