X server

Thanos pampo at freemail.gr
Sat Mar 3 18:33:26 EET 2007

On 2007-03-03 18:02, Stavros Giannouris wrote:
> Στις Sat, 3 Mar 2007 17:51:58 +0200
> Ο/Η Giorgos Keramidas <keramida at ceid.upatras.gr> έγραψε:
[...]
> Εδώ ισχύει η υποσημείωση μάλλον, γιατί στο sylpheed μου ακόμα και με
> την αλλαγή της κωδικοποίησης δεν διαβαζόταν. Απλά το αρχικό μήνυμα
> συνοδευόταν και από ένα html attachment που περιείχε την ερώτηση σε
> HTML entities, που κατάφερε να επιβιώσει εκείνου του MTA που ξέσκισε το
> plaintext κομμάτι.

Ουαου! Ως συνήθως έχω τον ΤΒ να προβάλει τα μηνύματα ως "απλό κείμενο".
Το αρχικό μήνυμα λοιπόν το έβλεπα με '?' όποια κωδικοποίηση και να έβαλα
χειροκίνητα. Αλλάζοντας την προβολή σε "πρωτότυπο HTML" το εμφάνισε!

> Και τώρα μένει να του πεί κάποιος που ξέρει από thunderbird πως να το
> ρυθμίσει «σωστά»...

Πρώτα απ' όλα χρειάζεται η "σωστή" κωδικοποίηση:

Επεξεργασία \ Προτιμήσεις \ (Κατηγορία) Εμφάνιση \ (Καρτέλα) Μορφοποίηση
\ (Κουμπί) Γραμματοσειρές

Στα εξερχόμενη/εισερχόμενη αλληλογραφία ορίζουμε την "Ελληνική ISO-8859-7"

Και 2ο, καλό είναι να μην στέλνουμε HTML μηνύματα ειδικά σε λίστες και
newsgroups:

Επεξεργασία \ Ρυθμίσεις λογαριασμού \ (Στο λογαριασμό που χρησιμοποιείς)
Σύνταξη & Διευθυνσιοδότηση

Αποεπιλέγεις το "Σύνταξη μηνυμάτων σε μορφή HTML".

Αν για κάποιο λόγο χρειάζεσαι να στείλεις HTML μήνυμα με το λογαριασμό
κρατάς πατημένο το πλήκτρο Shift πριν το 'Σύνταξη' ή το 'Απάντηση'.