X server

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Sat Mar 3 17:51:58 EET 2007

On 2007-03-03 16:21, Thanos <pampo at freemail.gr> wrote:

> Για πες μας βρε Θανάση, τι από τα δύο ισχύει:
>
> - Έχεις κάποιο τρόπο να βλέπεις μηνύματα που έχουν σταλεί με λάθος
> κωδικοποίηση (το μόνο που βλέπω εγώ από το αρχικό μήνυμα του 'prime_z'
> είναι '?').
> - Έχεις μαντικές ικανότητες... :-P

Λογικά το πρώτο.  Το mutt π.χ. έχει επιλογή να κάνει 'edit' ένα μήνυμα
με το $EDITOR.  Αλλάζοντας το Content-Type header, έτσι ώστε να περιέχει
και το κείμενο "charset=greek", συνήθως[1] είναι αρκετό για να μπορέσει
το mutt να 'μαντέψει' σωστά την κωδικοποίηση του κειμένου.

[1] Εκτός από τις λίγες φορές που ένα ενδιάμεσο MTA έχει αποφασίσει να
σεβαστεί το charset=US-ASCII που είχε το προηγούμενο μήνυμα κι έκανε
_strip_ το όγδοο bit κάθε χαρακτήρα, με αποτέλεσμα να ξεσκίσει τα
Ελληνικά.