Apo Mandriva se Suse

Peris ubergabe at gmail.com
Thu Mar 1 01:09:40 EET 2007

Gia sas,
tha ithela na sas kano mi a erotisi arketa xazi! Exo egkatastisi ston
ipologisti mou Mandriva 2007.1 omos gia kapio logo den mporo kan na mpo sto
SO, sinepo skeftika na egkatastiso mia alli ekdosi..tin SUSE. Omos prota
ithela na rotiso..
To gegonos oti exo lilo egkatestimeno sto MRB ama kano format kai valo SUSE
den tha mini koma egkatestimono to lilo?... An ne pos mporo na to
bgalo...?.. Fisika mesa po windows kathos Linux opos ipa den litourgi!!!
Kai deuteron 1gb swap kai 23 gb di so. ine kala i xriazome parapano xoro?

Euxaristo gia ton xrono sas
Perikli