Μεταφορά μηνυμάτως e-mail και addressbook από Outlook Express σε πρόγραμμα Linux

Αλέξανδρος Διαμαντίδης adia at hellug.gr
Mon Feb 19 23:25:30 EET 2007

* Stathis [2007-02-18 18:30]:
> Ψάχνω να βρώ τρόπο να πάρω τα μαιλ μου και τις διευθύνσεις από το
> Outlook express σε πρόγραμμα του Linux (ποιο θεωρείτε πιο εύχρηστο σε
> τέτοιες μεταφορές).

Πιστεύω ότι θα δουλέψει το παρακάτω:

Καταρχάς, προτείνω να τα μεταφέρεις στο Mozilla Thunderbird, γιατί
τρέχει και σε Windows και μπορεί να κάνει εύκολα import τα πάντα από το
Outlook Express. Μπορείς βεβαίως να το κατεβάσεις από
http://www.mozilla.com/ και μετά να το εγκαταστήσεις στα Windows - στο
Linux προτείνω να το εγκαταστήσεις από τα εργαλεία διαχείρησης πακέτων
της διανομής. Τώρα, όταν το πρωτοτρέξεις στα Windows, θα σε ρωτήσει αν
θέλεις να κάνει μεταφέρει τις διευθύνσεις και τα μηνύματα του Outlook.
Πες να το κάνει, και βεβαιώσου ότι υπάρχουν όλα όσα χρειάζεσαι. Στη
συνέχεια, κλείσε το Thunderbird, και μετάφερε στο Linux όλο τον
υποκατάλογο του Mozilla - σε ένα μηχάνημα Windows που το έψαξα τώρα,
ήταν ο:

C:\Documents and Settings\<χρήστης>\Application Data\Mozilla\Profiles\default\6pcjj9tx.slt

(το τελευταίο μάλλον θα διαφέρει).

Φτιάξε στο home directory σου στο Linux έναν υποκατάλογο με όνομα .thunderbird, και βάλε μέσα
το directory που έφερες από τα Windows. Επίσης, βάλε εκεί και ένα αρχείο
με όνομα profiles.ini και περιεχόμενο:

[General]
StartWithLastProfile=1

[Profile0]
Name=default
IsRelative=1
Path=6pcjj9tx.slt

(το Path στο τέλος είναι το όνομα του directory που έφερες).

Λογικά, όταν ξεκινήσεις το Thunderbird στο Linux θα πρέπει να τα έχεις όλα
όπως ήταν και στα Windows. Αν κάτι δε δουλέψει σωστά, πες μας!

Με μια αναζήτηση στο δίκτυο, βρήκα και τις παρακάτω σελίδες:

http://forums.mozillazine.org/viewtopic.php?p=268895
http://www.softwareinreview.com/cms/content/view/29/

Αλέξανδρος Διαμαντίδης * adia at hellug.gr