Μεταφορά μηνυμάτως e-mail και addressbook από Outlook Express σε πρόγραμμα Linux

Thanos pampo at freemail.gr
Sun Feb 18 19:12:37 EET 2007

On 2007-02-18 18:30, Stathis wrote:
> Γειά σας,
>
> Ψάχνω να βρώ τρόπο να πάρω τα μαιλ μου και τις διευθύνσεις από το Outlook
> express σε πρόγραμμα του Linux (ποιο θεωρείτε πιο εύχρηστο σε τέτοιες
> μεταφορές).

Μάλλον αυτό που ζητάς είναι δύσκολο! Και όχι γιατί δεν γίνεται αλλά
γιατί υπάρχουν 10άδες (μπορεί και 100άδες) εφαρμογές ηλεκτρονικής
αλληλογραφίας για το GNU/Linux! Βέβαια τώρα η μεταφορά από το LookOut...
ε συγνώμη το Outlook δεν ξέρω κατά πόσο θα είναι 100% επιτυχής.

Οπότε πιστεύω θα πρέπει να δώσεις κάποια συγκεκριμένη επιθυμία, π.χ. πως
να τα μεταφέρω στον Thunderbird, στο Evolution, στο KMail, στο Sylpheed,
και ίσως στο mutt και άλλα τόσα.

Έχεις κάποια εμπειρία με αυτές τις εφαρμογές που ανέφερα? Έχεις δει
κάποια? Έχεις ακούσει κάποια? Ο κάθε χρήστης εδώ (αν γνωρίζει) μπορεί να
σου δώσει οδηγίες για την εφαρμογή που χρησιμοποιεί. Τώρα αν θέλεις
προτάσεις για mail client αλλάζει το θέμα... ;-) Πες μας λοιπόν, έχεις
κάτι στο νου σου ή να επιστρέψουμε με προτάσεις?

Στο μεταξύ, κάνε μια έρευνα στο Google για τις εφαρμογές που ανέφερα για
να πάρεις μια ιδέα. Επίσης, ποιο "γραφικό περιβάλλον" χρησιμοποιείς
(Gnome, KDE, WMaker, XFce, κτλ)?

Συγνώμη αν η απάντηση μου δεν ήταν αυτή που περίμενες αλλά πιστεύω πως η
ερώτησή σου ήταν πολύ γενική. Περιμένουμε την απάντησή σου για πιο
συγκεκριμένες οδηγίες.