linux se desktop ypologisti - erotiseis (distro, gpu)

Thanos pampo at freemail.gr
Fri Feb 2 14:53:29 EET 2007

On 2007-02-02 11:59, microminima wrote:

> Όσον αφορά την επιλογή διανομής θα πρέπει να ξέρεις ότι το kubuntu υστερεί
> σημαντικά έναντι του ubuntu. Συγκεκριμένα ενώ το ubuntu είναι πράγματι user
> friendly και έχει καλή υποστήριξη, σε αυτούς τους τομείς ακριβώς υστερεί το
> kubuntu.

Χωρίς να έχω δοκιμάσει το kubuntu (έχω όμως δοκιμάσει το xubuntu) θα
έλεγα πως διαφωνώ με αυτά που λες...

> Οι λόγοι είναι ότι έχει πολύ μικρότερη απήχηση στον κόσμο, είναι
> αρκετά νεότερο από το ubuntu και δεν έχει την αντίστοιχη υποστήριξη από την
> Canonical.

Όπως είπα, νομίζω πως:

kubuntu = ubuntu - gnome + kde

Αυτό που θέλω να πω είναι πως το βασικό σύστημα (kernel και όλο ο
μηχανισμός εγκατάστασης) είναι τα ίδια στις δύο διανομές. Τα όποια
εργαλεία διαχείρισης του συστήματος θα υπάρχουν στο μενού του KDE όπως
υπάρχουν και στο xubuntu. Ότι ισχύει για το ubuntu ισχύει και για το
kubuntu σε θέματα υποστήριξης (φυσικά εξαιρείται το KDE). Δεν νομίζω
δηλαδή να αντιμετωπίσει πρόβλημα στην επίλυση των όποιων προβλημάτων.