linux se desktop ypologisti - erotiseis (distro, gpu)

Thanos pampo at freemail.gr
Fri Feb 2 14:36:15 EET 2007

On 2007-02-02 03:15, basilis wrote:
[...]
> Ερώτηση 2η: Προσανατολίζομαι να βάλω kubuntu. Από ό,τι κατάλαβα το
> ubuntu συνδυάζει μία πολύ καλή βάση (debian), είναι πολύ user friendly
> και με πολύ καλή υποστήριξη. Με βάση τα παραπάνω, θα είχε έννοια να
> σκεφτόμουν και για κάποια άλλη διανομή (πχ mandriva ή κάτι άλλο - όχι
> slack!! ;-) )?

Αν ρωτήσεις εμένα... είσαι στον σωστό δρόμο! ;-) Δεν έχω καλή ιστορία με
  το RPM...

> Με την πολύ λίγη εμπειρία μου, συμπάθησα ιδιαίτερα το kde ενώ αντιπάθησα
> το gnome. Γενικά όμως βλέπω οτι οι περισσότεροι βάζουν gnome. Υπάρχει
> κάποιο σαφές πλεονέκτημα μεταξύ gnome και kde στο ubuntu και γενικότερα?

Πιστεύω πως είναι καθαρά θέμα προσωπικού γούστου. Το kubuntu είναι ένα
ubuntu που του βγάλαν το Gnome και του βάλαν το KDE. Μοιράζονται τα ίδια
repositories και μπορείς να μεταβείς από το ένα στο άλλο απλά με την
εγκατάσταση του αντίστοιχου πακέτου. Δεν έχω δοκιμάσει το kubuntu αλλά
στο xubuntu συνάντησα την ίδια ευκολία εγκατάστασης και χρήσης που έχω
και στο ubuntu. Η μόνη διαφορά που πραγματικά είδα είναι το γραφικό
περιβάλλον. Οπότε μιας και σου άρεσε το kubuntu... kubuntu it is!

Βέβαια -αν θέλεις να παιδευτείς λίγο παραπάνω- υπάρχει και το Debian
testing ή και unstable! ;-)