graphic loader

microminima microminima at gmail.com
Mon Jan 8 18:09:30 EET 2007

Γνωρίζει κανείς εάν υπάρχει κάποιος γραφικός loader για Linux και
συγκεκριμένα για debian based διανομές, που χρησιμοποιώ?
Έκανα σχετική αναζήτηση στο google, για graphic loader αλλά το μόνο σχετικό
που βρήκα είναι ένα πακέτο refit, το οποίο όμως δημιουργεί γραφικό
περιβάλλον μόνο στο στάδιο επιλογής του boot partition (δηλαδή μόνο σε
περιπτώσεις που χρησιμοποιούνται περισσότερα από ένα λειτουργικά στον ίδιο
υπολογιστή).
Κι εγώ εκτός από το Debian έχω εγκατεστημένα Windows στο PC μου και
χρησιμοποιώ grub για να επιλέγω ποιο θα τρέξω κάθε φορά

Αλλά αυτό που μΆ ενδιαφέρει είναι από τη στιγμή που θα επιλέγω debian να
γίνεται η εκκίνηση με κάποια γραφική απεικόνιση για λόγους αισθητικής
καθαρά. Ψάχνω δηλαδή κάτι που θα κάνει την εκκίνηση του debian σαν το
Ubuntu, στο οποίο όταν ανοίγουν εμφανίζεται μία γραμμή – μπάρα – φόρτωσης,
μέχρι τη στιγμή που θα ανοίξει το gnome.