πρόβλημα με αποθήκευση από firefox/thunderbird σε vfat partition

Thanos pampo at freemail.gr
Sun Jan 7 22:28:52 EET 2007

Χαίρεται.

Στο μηχάνημα μου έχω ένα partition (hda4) σε FAT32 το οποίο υπάρχει στο
fstab ως εξής:

> # /dev/hda4
> UUID=C4E8-8554  /media/hda4     vfat    defaults,utf8,umask=007,gid=46 0       1

Τα δικαιώματα του /media/hda4 είναι:

> drwxrwx--- 8 root plugdev 4,0K 2007-01-07 21:43 hda4

Ο χρήστης με τον οποίο κάνω login είναι μέλος του group plugdev.

Το πρόβλημα που αντιμετωπίζω είναι πως με Firefox ή Thunderbird δεν
μπορώ να αποθηκεύσω οτιδήποτε (π.χ. αρχείο που κατεβάζω, ιστοσελίδα,
e-mail) στο /media/hda4. Το πρόβλημα δεν υπάρχει με άλλες εφαρμογές
(π.χ. gedit, OpenOffice) που μπορώ να αποθηκεύσω αρχεία στο εν λόγω
partition. Με Nautilus ή command line μπορώ να σβήσω, μετονομάσω
μετακινήσω ότι αρχεία θέλω.

Καμιά ιδέα γιατί τα mozilloειδή δεν μπορούν να αποθηκεύσουν στο
συγκεκριμένο partition?