Η μεταφορα-αναβαθμιση εγινε αλλα...

Alexandros Kosiaris alex at noc.ntua.gr
Sun Jan 7 17:53:00 EET 2007

Thanos wrote:

> Μήπως είναι η ευκαιρία να πετάξεις τα Windows μια και καλή???
>
> Εγώ θα έβγαζα τον σκληρό του Ubuntu, θα έβαζα τον άλλο όπως ακριβώς
> θέλουν τα windows, θα έκανα την εγκατάσταση και μετά θα επανέφερα τον
> σκληρό του Ububtu στην αρχική του θέση με αυτόν των windows σε θέση
> secondary master. Μετά θα πρόσθετα στο Grub ένα νέο entry για τα windows
> του άλλου σκληρού. Δεν έχω ιδέα αν θα δουλέψει. Απλά μια ιδέα λέω.

Θα δουλέψει με ένα μικρό έξτρα πείραγμα στο grub. Τo Windows Λ/Σ ζητάει για να
δουλέψει να βρίσκεται σε active, primary partition του primary master δίσκου του
συστήματος. Ετσι απλά κάνε τα παραπάνω κανονικά βάζοντας παροδικά τον δισκο ως
primary master και μετά κάνεις το παρακάτω στο entry για τo Windows Λ/Σ, χωρίς να
πειράξεις τα υπόλοιπα.

map hd0 hd1
map hd1 hd0

--
Alexandros Kosiaris     Network Management Center , NTUA
e-mail : alex at noc.ntua.gr
Public Key Fingerprint :
D6B1 0634 BE65 719C 6C95  7492 8201 4B46 C478 F074