Μια χαζη (?) ερώτηση

Θοδωρής Λύτρας aspirin at myrealbox.com
Fri Dec 22 10:57:09 EET 2006

Στις Πέμπτη 21 Δεκέμβριος 2006 21:12, ο/η Thanos Kyriakopoulos έγραψε:
> Καλησπέρα
> Έχω στον πρώτο μου σκληρο δίσκο τα ubuntu linux και στον άλλο
> windows.Σκοπεύω να αγοράσω άλλον υπολογιστη.Αν μεταφέρω αυτούς τους δύο
> δισκους στο καινούργιο σύστημα θα δουλεύουν όλα κανονικά; Τι πρέπει να
> κάνω; Ευχαριστω

Όπως είπε και ο προλαλήσας, τα windows 100% θα τα παίξουν, το linux 99.9% δεν
θα τα παίξει, ανάλογα με το hardware σου.

Εγώ πριν λίγα χρόνια με μια παλιά έκδοση της SuSE (την 9.0) και windows98 είχα
κάνει το πλησιέστερο σ'αυτό που περιγράφεις: μια μείζονα αναβάθμιση του
υπολογιστή. Δεύτερος σκληρός, μνήμη, κάρτα γραφικών (από S3 σε nVidia),
DVD-ROM αλλά και νέα motherboard και CPU (από AMD K6-2 σε AthlonXP 2100+)!!!
Ανοίγω τον υπολογιστή και διαπιστώνω έκθαμβος οτι το linux δούλευε
κανονικότατα χωρίς καμμία παρέμβαση. Εγώ μόνο χρειάστηκε με το χέρι να
εγκαταστήσω τους οδηγούς της nVidia για να έχω την 3D επιτάχυνση (που δεν
είχα πριν ούτως ή άλλως).

Για τα windows βέβαια ούτε λόγος. Και αυτό υπενθυμίζω στην ΠΡΟ μεγάλου αδελφού
(λέγε με activation) εποχή.

Κρατώ μια επιφύλαξη (ας πει όποιος ξέρει) για το τι θα γινόταν αν
αναβαθμιζόμουν από 32bit επεξεργαστή σε 64bit επεξεργαστή, ή από AGP γραφικά
σε PCIexpress.

Θοδωρής

--
"Beauty is transitory"