πρόβλημα στην εγκατάσταση του OpenOffice 2.04 σε Madriva 2007

Dimitris Kalamaras dimitris.kalamaras at compupress.gr
Wed Dec 13 10:52:04 EET 2006

Στις 13-12-2006, ημέρα Τετ, και ώρα 02:59 +0000, ο/η John
Margaritopoulos έγραψε:
> Θα ήθελα τη βοήθεια σας σε ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζω στην εγκατάσταση του
> OpenOffice.
> Το λειτουργικό που έχω εγκαταστήσει είναι το Madriva 2007 (powepack). Η έκδοση
> του OpenOfiice που είχε το Madiva 2007 ήταν η 2.03. Προσπάθησα να εγκαταστήσω
> την έκδοση 2.04. Ακολούθησα τις οδηγίες που παρατίθενται στην ιστοσελίδα του
> OpenOffice. Συγκεκριμένα, αποσυμπίεση το αρχείο που κατέβασα σε φάκελο στο
> home directory, έσβησα τα rpm αρχεία που δεν αφορούν τη διανομή Madriva και
> εκτέλεσα rpm -Uvih *rpm (προηγουμένως su και cd για να μπω στο σχετικό
> [...]

Το OO.org πρέπει να έχει εγκατασταθεί στο:
/opt/openoffice

Για να το τρέξεις, δώσε στην κονσόλα:
/opt/openoffice/program/soffice

Για να έχεις εικονίδιο, κάνε και ένα λινκ στο desktop:
ln -s /opt/openoffice/program/soffice ~/Desktop

--Δημήτρης