πρόβλημα στην εγκατάσταση του OpenOffice 2.04 σε Madriva 2007

John Margaritopoulos johnmargaritopoulos at yahoo.com
Wed Dec 13 04:59:43 EET 2006

Θα ήθελα τη βοήθεια σας σε ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζω στην εγκατάσταση του
OpenOffice.

Το λειτουργικό που έχω εγκαταστήσει είναι το Madriva 2007 (powepack). Η έκδοση
του OpenOfiice που είχε το Madiva 2007 ήταν η 2.03. Προσπάθησα να εγκαταστήσω
την έκδοση 2.04. Ακολούθησα τις οδηγίες που παρατίθενται στην ιστοσελίδα του
OpenOffice. Συγκεκριμένα, αποσυμπίεση το αρχείο που κατέβασα σε φάκελο στο
home directory, έσβησα τα rpm αρχεία που δεν αφορούν τη διανομή Madriva και
εκτέλεσα rpm -Uvih *rpm (προηγουμένως su και cd για να μπω στο σχετικό
φάκελο).

Ο διαχειριστής πακέτων της Madriva μου δείχνει ότι  τα αρχεία εγκαταστήθηκαν
αλλά δεν μπορώ να βρω κανένα εικονίδιο για να ξεκινήσω το OpenOffice.

Θα εκτιμούσα τη βοήθειά σας για την επίλυση του προβλήματος.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Γιάννης Μαργαριτόπουλος

--
Dr. John T. Margaritopoulos