Matlab....lmdown

Nikolaos Korkakakis korkakak at gmail.com
Sun Dec 3 16:57:29 EET 2006

On 12/3/06, Giorgos Keramidas <keramida at ceid.upatras.gr> wrote:
> On 2006-12-03 16:29, Nikolaos Korkakakis <korkakak at gmail.com> wrote:
> >On 12/3/06, Giorgos Keramidas <keramida at ceid.upatras.gr> wrote:
> >> Το script έχει εντελώς απαίσιο στυλ γραψίματος και δεν το
> >> διάβασα όλο.  Μπορεί να έχει κι άλλα προβλήματα σε άλλα
> >> σημεία.  Αν το τρέξεις και για κάποιο λόγο δεν παίζει, πες μου
> >> τι πρόβλημα βγάζει και θα προσπαθήσω να δω γιατί.
> >
> > To scriptaki kata thn tapeinh mou gnwmh einai uperoxo.
>
> Ας μου επιτραπεί να διαφωνήσω.  Έχω γράψει χιλιάδες γραμμές
> scripts σε UNIX και μπορώ να έχω δική μου άποψη.

Fusika kai ws gnwston oloi exoume apo duo pragmata : ****** kai gnwmh

otan milousa gia sxolia elega kati san kai auto

 check_archlist () { # Sets ARCH. If first argument contains a valid
                       # arch then ARCH is set to that value else
                       # an empty string. If there is a second argument
                       # do not output any warning message. The most
                       # common forms of the first argument are:
                       #
                       #     ARCH=arch
                       #     MATLAB_ARCH=arch
                       #     argument=-arch
                       #
                       # Always returns a 0 status.
                       #
                       # usage: check_archlist arch=[-]value [noprint]
                       #

pou safws einai kalutero apo to

foo() {
}

bar() {
}

sto opoio anafer8hkes.

Nikos

--
-
Undergraduate Student of Department of Computer Engineering and

   WARNING: posting to or from gmail might disclose sensitive information
   to people you don't entirely trust.  For safe, private communication use
   korkarak (at) ceid (dot) upatras (dot) gr , and my public PGP key from
   http://students.ceid.upatras.gr/~korkakak/mykey